Naši stari profesori

Pozorište, slikarstvo, škola, fakultet, istraživanja, izumi.

Moderator: Krokodil Behko

Post Reply
User avatar
Maja
Administrator
Administrator
Posts: 119231
Joined: 23 Mar 2010, 23:31
Location: Mrduša Donja
Has thanked: 5517 times
Been thanked: 11761 times
Contact:
Status: Offline

Naši stari profesori

Post by Maja » 17 Nov 2012, 21:43

Eh :oo
Ovu temu sam otvorila na bol-u nekad davno i pisala sam o jednom profesoru kojeg sad ne smijem imenovati.
Pisala sam kako je bio skroz čudan, uspravan, uštogljen kao neki engleski lord. Imao je štopericu kojom nam je mjerio kako brzo tipkamo. Kad je upisivao odsutne nikad nije htio da prizna kad mu neko kaže prvo prezime, pa ime odsutnog. Čekao bi dok ne kažemo ime, pa prezime. A disao je tako....čujno......kroz nos... da si ga čuo i u najudaljenijem ćošku učionice.
Dodala sam i to da je bio zaista pravedan i jedan od rijetkih koji nije gledao ocjene iz drugih predmeta. Ako si zaslužio 5 dao bi ti je, pa taman da propadaš iz 7 predmeta.

Malo zatim na forum dođe (kako sam skontala) njegova unuka koja je guglala njegovo ime i prezime i naaapaaala meeeeeee....
Kaže kako me nije stid da tako pišem o čovjeku koji je ispratio tolike generacije, o čovjeku koji je mrtav.
Ja uopšte nisam znala da je u međuvremenu umro i bi mi žao čovjeka, bi mi nezgodno iako nisam baš toliko loše ni napisala o njemu.

Pišite o vašim profama :p

User avatar
blento59
Forum [Bot]
Forum [Bot]
Posts: 11733
Joined: 18 Aug 2011, 23:07
Status: Offline

Re: Naši stari profesori

Post by blento59 » 17 Nov 2012, 21:50

profesor esad pitic
legenda ekonomske skole
vjerujem da nema brcaka koji nije cuo za rahmetli profesora pitica
nikada nije koristio hemijsku olovku
samo obicnu grafitnu i nikada niko nije imao jedinicu kod njega
njegov moto je bio:dovoljnoje da je ucenik na casu da bi zasluzio dvojku
Kada je živ onda je visok, a kada je mrtav onda je dugačak

User avatar
Krokodil Behko
Globalni moderator
Globalni moderator
Posts: 120160